MatrixMind realiseert grootschalige backup offloadnaar de Cloud voor GVB

Utrecht, 28 mei 2018 – MatrixMind heeft voor GVB een oplossing voor grootschalige offload van hun backup naar de cloud gerealiseerd. Wekelijks wordt meer dan ….TB verplaatst richting Azure. Hiermee is de traditionele backup op basis van tapes is volledig vervangen door een disc-to- disc-to-cloud oplossing. StorSimple van Microsoft wordt bij GVB gebruikt als cloud integrated storage oplossing en staging area. De huidge backup software blijft in gebruik maar heeft nu Azure als target voor standaard archiefopslag beschikbaar.

“De hoeveelheid data die wij verwerken en moeten bewaren, zal in de komende jaren naar verwachting sterk blijven toenemen. Met deze grootschalige backup voorziening naar en in de Cloud, heeft MatrixMind voor ons een robuuste, betrouwbare oplossing gerealiseerd die, mede gezien de schaalbaarheid in de Cloud, echt toekomst vast is, aldus …[naam]…, …[rol]… bij GVB.”

Voor meer tips over clouddesign en -migratie kunt u zich inschrijven voor een van de clousessies die MatrixMind regelmatig organiseert onder leiding van Marco Gianotten van Giarte. Inschrijven kan op https://biz-connect.nl/WP/index.php/matrixmind-soundbite-sessie/

Over MatrixMind
Nooit meer investeren in on-premise infrastructuur, geen startup kosten en een gegarandeerde exit vanuit de publieke Cloud. Dat is de garantie die MatrixMind klanten krijgen met de Modern Virtual DataCenter oplossing (MVDC). Het MVDC creëert een hybride, redundant uitgevoerd datacenter o.b.v. colocatie (Equinix) en geintegreerd met de public cloud. Gebaseerd op een cloud-tenzij filosofie worden applicaties geleidelijk maar beslist van de eigen- dan wel colocatie naar AWS, Azure of andere Public Cloud providers verhuisd. MatrixMind biedt een 100% garantie dat met het MVDC concept capaciteitsuitbreidingen in het eigen datacenter voorgoed tot het verleden behoren en alle toekomstige groei kan worden opgevangen in de Publieke Cloud. Een eventuele exit ten aanzien van deze Public Cloud provider(s), maar ook Matrixmind zelf, is daarbij volledig gezekerd. MatrixMind bedient onder meer Buma Stemra, Asics, GVB, ATPI, Teleena, Priva, Park Mobile en gemeenten zoals Molenwaard, Hollands Kroon, Leiden, Zoeterwoude, Oegstgeest en Leiderdorp.